Friday, May 30, 2014

Keep Calm and Love Flamingos


Hey guys! Thank God it's Friday! Ever since I got this blouse I wanted to share it with you. I'm in love! The print is AWESOME! Flamingos? Like really? I love it! Can't get enough of it! To be honest, I don't usually wear turtlenecks or halter tops, I'm not into them that much. But this turtleneck halter top has my heart. I haven't decided yet if it's because of the combination of colors or just because it has flamingos but one thing is for sure: it has "summer" written all over it! We are running out of summer and that makes me a little sad (just a little) so I'm trying to take advantage of whatever opportunity I can get. So I'm wearing my flamingo turtleneck halter top in orange, my distressed jeans, nude platforms and details in gold. You know, I've become addicted to buying nude shoes. I think I have nude shoes in every style but these Steve Madden platforms are my favorite. I mean, just look at that heel! It's golden! Best combo ever! I decided to wear nude shoes so my blouse could stand out and I think it looks pretty good, balanced. What do you think guys? Do you like this print? Would you wear it? I hope you have a great weekend guys! Xoxo, Sophie. 




-------------



Hola! Que tal? Gracias a Dios es viernes! Desde que me regalaron esta blusa quería mostrárselas. Estoy enamorada! El estampado esta en todo! Flamingos? Es en serio? Me encanta! Creo que no me canso de verla! Para serles sincera casi nunca uso halter tops o cuellos de tortuga o esos dos combinados, no me siento yo. Pero esta blusa que combina ambos me trae loca. No he decidió si es por el estampado o por la combinación de colores, pero de una estoy segura: dice verano en todo su expresión! Ya nos empezamos a quedar sin días soleados y me entristece un poco (sólo un poco) así que trato de aprovechar cualquier oportunidad para usar este tipo de ropa ya que pronto no podré hacerlo. Estoy usando mi blusa de flamingos color naranja, jeans rotos, tacones en color nude y detalles en dorado. Saben, me he vuelto adicta a comprar zapatos nude. Tengo en todos los estilos posibles pero estas plataformas Steve Madden son mis favoritas. Sólo miren ese tacón, es dorado! La combinación perfecta! Decidí usar zapatos en color nude para no robarle protagonismo a la blusa y creo que se aprecia bastante bien además de verse balanceado. Que piensan? Les gusta el estampado? Lo usarían? Espero que tengan un buen fin de semana! Les mando un abrazote, Sophie. 


Photos by: Andrea Sanchez (instagram: andreeitas)
Don' t forget to follow me on Twitter and Instagram: @SophiaHanser
You can also follow me on Bloglovin: FancyHansy 
and on Pinterest: Sophia Hanser

















No comments:

Post a Comment